Facebook Twitter RSS

O CFP!  | 

ads

BKP: Ovoce II. vatikánského koncilu  po 60 letech – transformace katolické církve  na pseudocírkev New Age (4. část)

video: bcp-video.org/cz/ovoce-ii-vat-konc-4/

II. vatikánský koncil de facto zlikvidoval pravdivou apologii a pravdivou misii a otevřel dveře téměř všem herezím. Je třeba obnovit katolickou misii i pravdivou apologii víry! Je třeba se skrze pravdivé pokání vrátit k zdravým základům víry, postaveným na skále evangelia, apoštolského učení, tradice svatých a učitelů církve. Proces obnovy jedince i církve musí začít osobním pokáním, které předpokládá oddělit se od pseudopapeže Bergoglia, od zločinné Fiducia supplicans i od heretického II. vatikána. „Přibližte se k Bohu a přiblíží se k vám.“ (Jak 4,8)

 

  • bkp-ovoce-ii-vatikanskeho-koncilu-po-60-letech-transformace-katolicke-cirkve-na-pseudocirkev-new-age-4-cast

Duch II. vatikána globalizačním termínem „náboženství“ naprogramoval katolickou církev k převedení na anticírkev New Age. Pseudopapež Bergoglio se na tiskové konferenci 6. února 2019 v letadle vyjádřil, že se neuchýlil od II. vatikána ani o milimetr. Důkazem toho byla i synoda o Amazonii (2019). Uvádíme srovnání dokumentů II. vatikána Nostra aetate (NA) a Dignitatis humanae (DH) s Instrumentum laboris (IL) Synody o Amazonii.  

Citace z DH: „Nebránit svobodně prokazovat zvláštní sílu jejich (tedy pohanského) učení.“
Citace z IL 98: „Žádá se, aby byly brány v úvahu mýty, tradice, obřady a původní oslavy, které zahrnují transcendentní, kmenové a ekologické dimenze.“
Instrumentum laboris už daleko konkrétněji vyjadřuje požadavek transformace církve a přijetí ducha pohanství do jejího nitra. Tvrdí, že musí být brány v úvahu mýty, tradice, obřady a původní oslavy, které zahrnují transcendentní dimenze. Jedná se o přijetí pohanského duchovna a to znamená apostazi od Krista k pohanství a jeho praktikám, za kterými jsou démonské síly. Sv. Tomáš Akvinský říká: „Je zločinem nechat se poučovat od ďábla.“

Citace z NA: „S upřímnou vážností se (koncil) dívá na jejich způsob chování a života, pravidla a nauky.“
Citace z IL 50: „... mezigenerační komunikace zahrnuje předávání zkušeností předků, spiritualit a teologií domorodých obyvatel při zajištění péče o společný dům.“
Zde jde o předávání zkušeností s černou magií a vyvoláváním duchů – démonů – a s tím spojených démonských spiritualit a pseudoteologií. Písmo říká: „Všichni bohové pohanů jsou démoni.“ (Ž 95,5) Domorodí předkové přinášeli démonům lidské oběti a některé pohanské spirituality zahrnovaly i lidožroutství – byli kanibalové.

Dívat se na lidožroutství, přinášení lidských obětí či jiný pohanský způsob chování s upřímnou vážností, jak učí dokument II. vaticana, je absurdní! II. vaticanum svým programem protiřečí Božímu slovu a umožňuje vtělení zhoubné cesty modelu Amazonie do nitra katolické církve.  

Citace z NA: „Tato i ostatní náboženství ... nabízejí cesty ... i posvátné obřady.“
Citace z IL: „Potvrzuje se potřeba ... přijmout (domorodé kultury) do liturgického a svátostného obřadu.“
Přijetí domorodých kultur a obřadů spojených s démonským duchovnem do liturgického a svátostného obřadu je hříchem proti Duchu svatému a vrcholným rouháním! Ve svátostech působí Duch svatý. V pohanských obřadech působí ďábel a démoni. „Jaké je společenství mezi Kristem a Beliálem?“ (srov. 2Kor 6,15)
Bergoglio s požadavky svěcení žen na diakonky a kněžky, zrušení celibátu a zavádění pohanského ducha do liturgie vystoupil už v souvislosti se synodou o Amazonii. Tzv. mayský liturgický obřad s pohanskými praktikami začleněnými do mše Bergoglio už schválil.  

Citace z NA: „Církev nabádá své věřící, aby prostřednictvím dialogu a spolupráce se stoupenci jiných náboženství uznávali, chránili a podporovali duchovní a mravní dobro i hodnoty, které u nich jsou.“
Citace z IL 29.: „Původní amazonské národy nás mají co učit. Nové cesty evangelizace musí být vytvořeny v dialogu s touto moudrostí předků, v níž se projevují semena Slova.“
Domorodé kmeny Aztéků ročně přinášely démonům 20 000 lidských obětí! Šaman zaživa rozřezal člověku hruď a obětoval svému božstvu – satanu a démonům – ještě tlukoucí lidské srdce! To je ta moudrost předků, které se máme učit? V této tzv. pohanské moudrosti, nejsou žádná semena Slova – tedy Kristovy pravdy. Jsou tam semena ducha lži a smrti – ďábla.  
Ježíš nás neposílá vést s pohany dialog, ale posílá nás, aby se obrátili z moci satanovy k pravému Bohu! (srov. Sk 26,17-18) Bůh „nás vytrhl (řec. errizato) z moci tmy a přenesl do království svého milovaného Syna“ (Kol 1,13).
Pod rouškou dialogu jde o zradu evangelia i spasitelné víry, je to zločin, apostaze a cesta do záhuby! Přijímáním pohanských praktik, které vtělují ducha pohanství do církve, nastal proces antievangelizace. Cesta Božího života je tak zaměňována za cestu smrti.  

Citace z NA: „Církev nabádá své věřící, aby prostřednictvím dialogu a spolupráce se stoupenci jiných náboženství... podporovali hodnoty, které u nich jsou.“
Citace z IL 42: „Prorocká církev v Amazonii je ta, která vede dialog... ve prospěch integrované ekologie.“
Nejde o prorockou, ale o pseudo-prorockou anticírkev. Integrální ekologie podle dokumentu Synody zahrnuje tzv. „kosmovizi“ indiánských národů. To znamená, že všichni démonští duchové a božstva takzvaně jednají s tímto územím. Z toho vyplývá, že tzv. ekologická konverze, kterou Synoda prosazuje, je vlastně obrácení se k duchům, které tyto indiánské národy uctívají a kteří prý jednají na tomto teritoriu. Z hlediska křesťanství to není konverze, ale apostaze od Krista! A nejen apostaze, je to také stupidnost.
Jakým právem II. vaticanum bojkotuje povinnost hlásat evangelium a nahrazuje ji sebevražedným dialogem?

Citace z IL 30: „Potvrzuje to cestu, která začala pro celou církev II. vatikánským koncilem.“
Heretický dokument o Amazonii otevřeně přiznává, že svými herezemi jen potvrzuje cestu, kterou začal II. vatikánský koncil! Duch II. vaticana a duch Synody o Amazonii je totožný. Jde o synkretismus s pohanstvím.  

Uvádíme úryvky z životopisů dvou biskupů mučedníků, svatého Emiliána a svatého Ignáce.

Za císaře Diokleciána (286-305) nastalo kruté pronásledování. Místodržitelem v Itálii byl Maximián. Ve městě Spoleto byl biskupem Emilián. Maximián ho postavil před svůj soud a řekl mu: „Co to o tobě slyším, Emiliáne, proč se chceš pro své bláznovství dobrovolně vydat smrti? Budeš krutě mučen a odsouzen k hořké smrti, jestliže se nepokloníš našim bohům.“ Svatý biskup odvážně odpověděl: „Nepokloním se běsům a ti, kteří se jim klanějí, čekají věčná muka v pekle.“

Maximián vzkypěl hněvem a rozkázal svatého bez milosti bít… Pak vztekle zvolal: „Více přede mnou nevzpomínej Kristovo jméno, ale slituj se nad sebou, neboť jsou pro tebe připravena velká muka!“ Svatý směle vyznal: „Já jsem služebník Kristův! Vyznávám a oslavuji jméno Ježíše Krista. Za Něj jsem připraven snést všechna muka i smrt.“ Maximián přikázal svatého krutě mučit a nakonec stít mečem.

I jiného biskupa, svatého Ignáce, za odmítnutí modlářství čekala mučednická smrt. Když byl císař Traján (98-117) v Antiochii, nechal si biskupa Ignáce předvolat a řekl mu: „Jestliže přineseš oběť našim bohům, staneš se mým přítelem a ustanovím tě hlavním žrecem boha Dia.“ Světec odpověděl: „Na co mi bude být prvním žrecem Dia, když jsem knězem mého Krista? Nebojím se smrti ani nehledám časná dobra, ale všemožně se snažím, abych přešel ke Kristu, který za mě zemřel. I když mě předhodíš šelmám nebo mě ukřižuješ na kříži anebo mě vydáš meči či mě spálíš ohněm, nikdy nepřinesu oběť běsům. Tehdy Traján odsoudil Ignáce k předhození šelmám, protože to pokládal za nejkrutější způsob smrti. Rozkázal však vést svatého do Říma. Na cestě Ignác varoval Efezany: „Jestliže někdo zlým učením rozkládá Boží církev, za niž byl ukřižován Ježíš Kristus, takový člověk, poněvadž se poskvrnil, půjde do neuhasitelného ohně. Stejně tak se stane i tomu, kdo jej poslouchá.“

Tato slova svatého Ignáce o zlém učení, které rozkládá Boží církev, se plně vztahují na dokumenty a ducha II. vatikána i na lžipapeže Bergoglia, ale i na ty, kteří ho poslouchají a podřizují se mu.

Svatý Ignác byl v Římě 20. prosince roku 107 předhozen šelmám.

Jaký duch vane z životopisů dvou svatých biskupů, mučedníků? Je to Duch Kristův. A jaký duch je za dokumenty II. vatikána? Za nimi je duch antikrista! II. vatikánský koncil proto musí být odsouzen jako heretický.

+ Eliáš
Patriarcha Byzantského katolického patriarchátu

+ Metoděj OSBMr                 + Timotej OSBMr
Biskupové sekretáři

13. 1. 2025

 

PodporteCFP QR 22 KAFE KÁVAS

Komentáře

Přidat komentář

Bezpečnostní kód Obnovit

Facebook komentáře

160*600