Facebook Twitter RSS

O CFP!  | 

ads

BKP: Záchranné řešení pro Afriku – patriarchát  3. část

video: bcp-video.org/cz/pro-afriku-3/

V této třetí části je uveden rozbor websemináře, který vedl kardinál Besungu 29. listopadu 2024 pro katolickou církev v celé Africe. Hlavním tématem bylo utváření synodální budoucnosti církve v Africe.

Zpráva z médií: „Kardinál Besungu zpochybnil tradiční názory, které omezují hlas mladých lidí v přítomnosti starších osob.“

  • bkp-zachranne-reseni-pro-afriku-patriarchat-3-cast

Co tímto zpochybněním Besungu sleduje? Ví, že starší generace je vkořeněna v křesťanských zásadách, kdežto mladá generace přijímá pod vlivem smartphonů a zvláště studií v Evropě rozkladné prvky jako je feminizace, homosexualismus, genderová ideologie, přeoperování pohlaví jako pokrok. Sama je tím otrávena a vnáší duchovní otravu do Afriky. Besungu nechce, aby byla vytvořena záchranná hráz proti této amorální infekci, proto zpochybňuje tradiční, slušné křesťanské vychování. Vždy se mladší učili od starších a respektovali jejich přirozenou autoritu i životní zkušenosti. Besungu tím nenápadně vyřazuje i autoritu rodičů, aby postupně ztráceli vědomí zodpovědnosti za výchovu svých dětí a nechali je napospas amorálnosti ducha světa, který nejvíce působí skrze smartphony.  

Podobně jako Besungu v Africe i Bergoglio v Irsku roku 2018 napomínal rodiče, aby své děti neovlivňovali. Šlo o to, že děti byly ve škole systematicky manipulovány genderovou ideologií, byly na nich prováděny transsexuální experimenty, jako by nebyly chlapec ani děvče, a bylo jim vnucováno právo na homosexuální vztahy či na operace změny pohlaví. Bergoglio vyžadoval, aby k těmto zločinům rodiče nejen mlčeli, ale dokonce své děti v tomto zločinném obelhání podporovali. Transsexualismus je součástí projektu tzv. redukce lidstva na jednu zlatou miliardu.

V Africe je mnoho církevních škol, které se pod vládou Bergoglia a Besungua perspektivně stanou potencionálními rozsévači amorální infekce podle programu synodální budoucnosti Afriky.  

Citace Besungua: „Proto nám synod říká: dobře, úcta ke starším, ale aby starší pochopili, že je to zároveň odpovědnost… Nejde jen o věk, ale také o model chování pro nejmladší.“
Tento výrok zní pozitivně. Besungu ale užívá manipulační fráze k zakrývání zločinných záměrů. Co znamená výraz: model chování pro nejmladší? V Evropě to už známe, víme, co se pod tím skrývá. Jsou to takzvaná práva dětí, která popírají jakoukoliv autoritu starších, včetně rodičů. Dítě má tzv. právo zatelefonovat na horkou linku a žalovat na rodiče či učitele, pokud nevyhoví jeho vrtochům. Takovému modelu chování jsou děti naučeny. Jenže tragický výsledek je, že děti jsou pak sociálními službami rodičům nenávratně ukradeny. Důvodem je takzvaně nejvyšší zájem dítěte. Jsou pak dávány do náhradních rodin, které tvoří homosexuálové, z nichž většina jsou pedofilové. Jiné ukradené děti se stávají obětí překupníků s orgány. Ukradené děti, které byly poskytnuty k tzv. adopci, kolují mezi pseudo-rodinami, nebo jsou drženy v sociálních zařízeních, kde jsou rovněž psychicky i sexuálně tyranizovány. Mnohé děti končí sebevraždou. Jen v Norsku ročně páchá sebevraždu 70 až 100 ukradených dětí.

Tzv. právo dítěte zahrnuje i to, že dítě, které bylo pod psychologickým nátlakem na hodinách tzv. sexuální výchovy zmanipulováno, se může prý svobodně rozhodnout pro hormonální terapii a následnou operaci změny pohlaví. Jde o nenávratné celoživotní zmrzačení. V tomto systému rodiče nemají právo chránit své děti! Když je chrání, opět juvenilní justice, která se skrývá za tzv. sociálními službami, děti milujícím rodičům ukradne.

To vše je plodem tzv. práva dítěte, tedy „modelu chování pro nejmladší“, který chce Besungu v Africe úskočně prosadit.

Citace Besungua: „Jaký je náš pohled na nejslabší z lidí, kteří se narodili s určitými vadami? Místo toho, abychom to považovali za dílo čaroděje, za dílo démona, jak tyto lidi uznáváme a přijímáme jako Boží stvoření?“
Besungu zde nemá na mysli lidi, kteří se narodili jako fyzicky postižení, např. ochrnutí. Touto frází prosazuje homosexualismus. Po celém světě se šířil právě touto metodou vzbuzování soucitu. S tím je spojena lež o tzv. vrozené homosexualitě. Ano, homosexualita může být temným dědictvím po předcích za hříchy proti víře a modlářství předků, jak uvádí list Římanům 1,18n, ale to vůbec neznamená, že ji Bůh stvořil. Homosexuálové jsou záměrně stavěni do role stigmatizovaných, diskriminovaných lidí, jejichž důstojnost a práva jsou porušovány. Kamerunští biskupové to vyjádřili přesně, když ve svém prohlášení uvedli výzvu pro homosexuály: „... aby se odvrátili od své mentality oběti, v níž se rádi považují za ‚oběti‘, za ‚slabé‘ či za utlačované ‚menšiny‘ a aby se obrátili k Bohu v duchu mnohých napomenutí Jeho Slova.“  

Co Besungu vyjadřuje slovy, aby lidé místo toho, aby tzv. vrozenou vadu považovali za dílo čaroděje, za dílo démona, teď už takové lidi uznávali a přijímali jako Boží stvoření? Dobře ví, že Afričané vnímají, že za homosexualitou je nečistý démon, a toto vědomí Besungovi překáží v její legalizaci. Besungu jim proto mění myšlení, aby se už neodvažovali říkat, že za homosexualitou je démon, ale začali přijímat tuto ohavnost, jako by byla součástí Božího stvořitelského díla. To je rouhání proti Bohu a záměrné klamání katolíků i celé společnosti. Vytvářet pro šíření infekce podmínky je zločin. Proto kamerunští biskupové ve svém prohlášení uvádějí: „Homosexualita falšuje a kazí lidskou antropologii a banalizuje sexualitu, manželství a rodinu, základy společnosti. … V historii národů praktikování homosexuality nikdy nevedlo k rozvoji společnosti, ale je jasným znakem úpadku civilizací. Ve skutečnosti homosexualita staví lidstvo proti sobě samému a ničí ho. (...) Homosexualita není lidské právo. Je to odcizení, které vážně poškozuje lidstvo, protože není založeno na žádné hodnotě, která je vlastní lidské bytosti: je to odlidštění lásky, ‚ohavnost‘ (Lv 18,22). Její odmítnutí není v žádném případě diskriminací; je to legitimní ochrana stálých hodnot lidskosti tváří v tvář neřesti, která se stala předmětem nároku na právní uznání a dnes už i předmětem požehnání.“

+ Eliáš
Patriarcha Byzantského katolického patriarchátu

+ Metoděj OSBMr    

+ SOUVISEJÍCÍ -----------------------

BKP: Záchranné řešení pro Afriku – patriarchát /4. část/

 

PodporteCFP QR 22 KAFE KÁVAS

Komentáře

Přidat komentář

Bezpečnostní kód Obnovit

Facebook komentáře